2016. jún. 7.

9.5

Gyakorlatilag nem tudok aludni, vagy bármi mást csinálni, állandóan a tegnapi nap jár a fejemben. Az, amit Harry mondott... Minden. És ami a legrosszabb, hogy ugyanúgy nem beszélünk. Fogalmam sincs arról, hogy mit gondol. Valamint ha minden jól megy jövő héten elutazok. Erről jut eszembe: ma mennem kell próbálni. Kicsit elhanyagoltam a felkészülést, úgyhogy tényleg az egyik tartalék dalomat választottam, amolyan "az úgyis menni fog" hozzáállással. 

Magamra kapok egy egyszerű fehér pólót és egy lyukacsos farmert, majd úgy döntök, hogy kivételesen sétálok a stadionig. Állandóan limóval visznek mindenhova, én pedig nem preferálom az ilyesfajta feltűnéskeltést. Útközben beugrok egy starbucksba és veszek egy jegeskávét. Április elejét írunk, így az idő kedvemre való, bár nem tudom mennyire jó öltet egy jeges itallal indítani. 

Sétálás közben elkap néhány idegen lány és közös fotót, illetve aláírást kérnek. Ez nagyon durva, mert hozzászoktam már, hogy a bátyámmal nem tudok testőrök nélkül eljutni akárhová is, de ezek a csajok most az ÉN RAJONGÓIM voltak. Hihetetlen érzés volt és minden percét imádtam!

Mire megérkezek már Selena beénekel, ezért kicsit megijedek, hogy elkéstem. Hálistennek' Sel megnyugtat, hogy épp időben érkeztem. 

- Választottál dalt? - díszíti ki a legújabb mikrofonját.

- Igen, ami azt illeti. Mit szóltok Miley Cyrus Party in the USA című számához? - kérdezem félve, mert nem tudom, hogy Selena és az eredeti előadó között most milyen a viszony.

Bátyám barátnője mikor meghallja a javaslatom elhúzza a száját, de aztán átgondolja és csak bólint.

- Nekem rendben van. Viszont szerintem választhatnál még egy másikat is. Ha unalmasnak találod mindenhol ugyanazt az egyet énekelni - veti fel az ötletet.

Végül is nekem oké, nem gáz plusz eggyel felkészülni. Sel átengedi a kezdést, mikor megérkeznek a fejesek én pedig óvatosan mászok fel a színpadra és kezdek bele a dalba. 


Miután végeztem barátnőm tapsolva sétál hozzám az emelvényre. 

- Nagyszerű voltál, nem csalódtam - szorongatja meg a vállam - Hé, megérkezett az újdonsült fotósunk - súgja a fülembe, majd rám kacsint és ott hagy.

Értetlenül nézek a lelátóra, majd belém hasít a felismerés. Hát persze. Idén Dylan jön velünk hivatalos fotósnak. Mosolyogva integet felém, mire bátortalanul megyek le hozzá.

- Szia - szólítom meg hamarabb.

- Szia - ölel meg kedvesen, amin meglepődök - Úgy örülök, hogy veletek mehetek a turnéra. Annak meg főleg, hogy te is ott leszel. Nagyon állat lesz. 

Lelkesedése azonnal rám ragad és hirtelen el is felejtkezek mindenről.

- Arra gondoltam, hogy még nem hajtottam be rajtad az elmaradt találkozást - néz rám csábosan. Nagyon hízelgő az ajánlata, de nem tudom, mennyire lenne helyes belemenni most ebbe. Erre beugrik a kép, ahogyan Harry közelebb húzza magához a lányt, ott tartok, hogy a szám már megint hamarabb beszél, mint ahogy az agyam gondolkodik.

- Rendben - egyezek bele, mire Dylan kicsit megilletődik, de szája azonnal mosolyra húzódik.

- Mit szólsz a ma estéhez? Van már programod?

- Még nincs. Még - vigyorgok vissza rá, majd beszélgetésünket az egyik hangosító szakítja félbe, aki elkezd a mikrofonról kérdezősködni.



Harry szemszöge 

Még mindig nem tudom túltenni magam azon, amiket Gigi vágott a fejemhez aznap este, mikor meglátott Mandyvel smárolni. De az a lány semmit nem jelent nekem, én csak szimplán egy balfasz vagyok, aki tudja, hogy kell elszúrni a dolgokat. Azzal pedig, hogy élő adásban beszéltem róla csak még nagyobb idiótát csináltam magamból. Harry Styles nem szokott hozzá, hogy egy lány ennyire felkelti az érdeklődését. Viszont akármennyire próbáltam elfojtani, már a válogatón felfigyeltem rá. Hogyne figyeltem volna! Minden klappolt nála; a tipikus dolgok, mint a szépség, a humor, a szexiség mellett megvolt a tiltott gyümölcs érzése is, hiszen Justin a bátyja. És akkor még nem beszéltem a kémiáról és a megértésről, ami kettőnk között volt. Akkor a szórakozóhelyen viszont előjött a seggfej énem. Egy csaj elém vetette magát és nem gondolkodtam, csak pasiaggyal. Még csak meg sem tudtam volna dönteni normálisan, csak ha Gigire gondolok közben. Félelmetes, tudom.

- Hé, Hazza, elmélkedsz még egy órát vagy indulhatunk? - szól be az ajtón Niall.

- Nem, mehetünk - kapom fel a cuccom, majd kisétálva a kapun beszállok a többiek mellé a limóba.

Ma vendégszereplők vagyunk az X-factor After showjában, ahol a saját utunkról kell beszélnünk, hogy mi mindenen mentünk keresztül hála a műsornak, majd el kell énekelnünk egy ott elhangzott dalt.

A helyszínre érkezve még van félóránk elkészülni. Beülök az öltözőbe és a tükörbe bámulva meredek magam elé.

- Kopp-kopp - nyitja ki résnyire az ajtót Louis.

- Ki az?

- Ez most nem egy vicc - neveti el magát - Bejöhetek?

Azzal leül a mellettem lévő kanapéra és kíváncsian rám mered.

- Elbasztam, Lou - nézek fel rá savanyúan - Ő más lett volna. És nekem sikerült elcsesznem. Aztán amiket a fejemhez vágott utána... 

- Nézd, Harry, honnan tudod, hogy már veszve minden? - szakít félbe.

- Egyszerűen csak... tudom. Ő az a lány, aki több mindenkinél. Őt nem lehet csak úgy elintézni, hogy "Bocs, megcsókoltam valaki mást, de nem gáz, mert asszem' kezdek beléd szeretni. Hát, haver, ez van" - imitálom el a beszélgetést.

- Kezdesz beleszeretni? - faggat.

- Látom kiragadtad a lényeget - forgatom meg a szemeim.

- Hú, barátom - paskolja meg a vállam, miközben feláll a fotelből - Nem hiszem, hogy csak kezdesz.

Kimegy a helyiségből, én pedig ismét egyedül maradok saját magam emésztésével.

- Kösz a segítséget - jegyzem meg a semmibe. 

Megszólal egy hangosbemondó a fejem fölött, hogy öt perc múlva mi vagyunk, úgyhogy kiindulok a falak mögé a srácokhoz.



Gigi szemszöge

Belenézek a hatalmas tükrömbe és fújtatok egyet. Miért nem tudok akkor szép lenni, amikor a világ egyik leghelyesebb pasijával megyek randizni? Vagyis nem randizni. Tulajdonképpen mit csinálunk most? Áhh, mindegy.

Dylannek még van húsz perce a megbeszélt indulásig, úgyhogy addig leülök a twitterem elé. Rengeteg új követőt kaptam, napról napra egyre többet, ami rendívül megmelengeti szívemet. Nem bírom megállni, hogy megnézzem Harry oldalát, szóval gyorsan rápillantok. Hát igen, ha össze kéne hasonlítani a követőink számát, akkor neki lenne egy kontinense, nekem meg mondjuk egy városkám. Utálom magam, amiért ezt csinálom, de lecsekkolom, hogy ő kiket követ. Rögtön a második oldalon meg is van A lány. Mandy Secternek hívják és modell. Hát persze, hogy az. Csodálatos barna bőr és haj, nagy mandula szemek és csábos ajkak. Mérgesen lecsapom a laptopom tetejét és mérgelődve kiállok a kapum elé. Dylan tuti hülyének fog nézni, de hirtelen felindulásból szoktam ilyen dolgokat csinálni.

Ma esti társaságom meg is érkezik egy hatalmas autóval (fogalmam sincs milyen fajta, sose konyítottam ezekhez), és nem tesz megjegyzést arra, hogy itt kint várok rá. Beszállok a bőrüléses csodajárgányba és megkérdezem hova vezet ma minket az utunk.

- Majd meglátod, az egyik kedvenc helyemre megyünk majd - kacsint oldalra.

Kicsit féltem, hogy túl, vagy alul öltözök, úgyhogy egy egyszerű fehér ingnél maradtam, amit begyűrtem egy rövid szoknyába. Nem kihívó az öltözékem, de nem is túl elegáns.

Megérkezünk a helyre és rádöbbenek, hogy ez egy karaoke bár! Dylan tudna énekelni? Sosem sejtettem. 

- Szóval... mit szólsz? - ülünk le egy asztalhoz, ami átlósan az apró emelvényre néz. Egy szőke lányka énekel éppen valami 90-es évekbeli dalt és nevetve forgatja az egyik barátnőjét.

- Tökéletesen eltaláltad, nagyon tetszik. Elő is fogsz ma adni valamit? - nézek rá sejtelmesen.

- Te vagy az énekes - kacag fel, én meg mosolyogva figyelem a gödröcskéit - De talán én is megmutathatom hatalmas tehetségem - bólogat vigyorogva.

- Alig várom - nevetek én is.

A lány lejön a színpadról, én pedig meglepődve kezdek röhögni, mikor meglátom, hogy Dylan tényleg felsétál a színpadra.

- Helló, mindenki - integet körbe - Először is szeretném, ha tudnátok, hogy színész vagyok, nem énekes. Köszi - mosolyog kínosan, nekem meg már lassan fáj a hasam a kacagástól.

Belekezd a dalba és rájövök, hogy nincs is rossz hangja, ráadásul a közönség vevő a produkcióra.


Justin szemszöge

- Te belegondoltál már, hogy mi lesz velünk, ha elmész a turnéra? - faggatom barátnőm, miközben a kanapén fekve simogatom haját az ölemben.

- Hogy érted ezt? - ül fel - Neked... neked vannak kétségeid... azzal kapcsolatban, hogy együtt maradunk?

- Dehogy! Nem... Neked vannak? - nézek egyenesen a szemébe.

- Justin... szeretlek. Tudod, hogy szeretlek. Három hónapos körútra megyek, igen. Nem leszünk együtt nap mint nap, valóban. De ki fogjuk bírni. Nem lesz velünk semmi baj - szorítja meg a kezem - Ugye?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

A KÖVETKEZŐ RÉSZ ÉVADZÁRÓÓÓÓ!

Így most utoljára kérdezném tőletek, hogy lenne-e kedvetek tovább olvasni a történetem, vagy elég volt ebből ennyi? Kérlek írjátok meg, hogy szeretnétek-e a második évadot, vagy zárjam le a következő fejezettel a sztorit!

Amúgy meg mit gondoltok az újra előjött kérdésről? #Higi or #Gylan? :) Justin és Selena kapcsolata ki fogja bírni a turnét? Gigi elmondja vajon Harrynek, hogy elmegy?

Az utolsó rész tehát dupla lesz, így 6 dallal gazdagítalak majd benneteket. Elárulom, hogy mik lesznek azok ;)

Tove Lo - Not On Drugs

Selena Gomez - Naturally

One Direction - Midnight Memories

One Direction - I Should've Kissed You

Glee Cast - Endless Love

One Direction - Spaces

Kommentben lehet találgatni :)





   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése