2016. jún. 7.

9

Sosem értettem a szüleim logikáját, bár szerintem nem vagyok ezzel egyedül. Felhívtam őket, hogy közöljem; márpedig én igenis el akarok menni arra a turnéra. Erre az volt a válasz, hogy rendben, nagyon örülnek neki. Majd amikor azt hittem, hogy megbízhatok anyában és nyugodtan elmesélhetem neki, hogy mi történt, teljesen kipörgött. Hogy nem lehetek annyira hülye, hogy egy fiú miatt képes lennék itt hagyni mindent. Nem fogta fel, hogy nem csak ezért lenne jó elutazni. Egy turné hatalmas lehetőség bárkinek, főleg Selena Gomezzel.

Mindegy, végül addig győzködtem őket, hogy beleegyeztek. Ám a kemény dió még csak most jön. A bátyám. Selena azt mondta, hogy elintézi, de nem lenne helyes, ha ő vinné el a balhét helyettem. Ezt a meccset nekem kell lejátszanom. 

Mivel vége az X-factornak, ismét közös lakáson osztozkodunk Justinnal. Most pedig bejelentem majd, hogy lelépek. De jó.

Nincs már kedvem várni a megfelelő pillanatra, főleg mert este meg akarom nézni Sel egyik próbáját, hogy lássam mire számíthatok. Finoman bekopogok J szobájába.

- Gyere - hangzik fel a válasz.

- Szia... - kezdek bele, mire leteszi öléből a laptopot és megpaskolja maga mellett az ágyat - Beszélhetnénk?

- Hogyne - néz rám aggodalmasan - Történt valami? Harryről van szó?

- Honnan tudsz te Harryről? Na jó, ez most mindegy, nem ez a lényeg - hessegetem el a gondolataimat - El szeretnék menni Selena turnéjára. Mint sztárfellépő. Igazából ő hívott el és először nem tartottam jó ötletnek, de azóta átgondoltam a dolgokat és szerintem jót tenne nekem. Már anyáékkal is beszéltem.

- Selena turnéja három hónap - mondja teljesen nyugodtan - Három hónapon át tart - ismétli önmagát, hogy nyomatékosítson.

- Tudom, de Justin, ez egy hatalmas lehetőség a számomra - ejtem ki a kulcsszavakat a számon - és talán nem bánnám, ha elszakadhatnék innen egy kicsit.

Miközben elsorolom az érveket szinte rá se nézek, tekintete viszont lyukat éget a mellkasomban.

- Képes lennél itt hagyni mindent? - húzza össze a szemöldökét - Három hónapig nem találkoznánk. Anyáékkal sem találkoznál. Plusz három teljes hónap utazás és munka. Még tizennyolc sem vagy! - válik ingerültté.

- J, a szüleink belementek, te miért nem tudsz?! - fakadok ki most már én is.

- Én nem bírok ki nélkületek annyi időt. Te is elmész és Sel is. Eddig minden turnémra magammal vittelek, ha nekem volt valami - hallom meg a kétségbeesést a hangján - De nem tagadhatom meg ezt tőled. Valahogy majd megbirkózok vele, asszem. 

A karjaiba vetem magam és szívem kezd megnyugodni. Hálás vagyok Justinnak, amiért engem helyez előtérbe és nem saját magát. Életem legjobb vagy legrosszabb negyedéve áll előttem. 

Felkapok magamra egy felsőt, rá egy zakót és hozzá egy latex nadrágot. Ez az április kikészít, döntse már el az időjárás, hogy tavasz szeretne-e már lenni!

A bátyám ragaszkodott hozzá, hogy az egyik limója elvigyen a stadionig, úgyhogy ahogy kiszállok megrohamoznak a fotósok, riporterek. Mikor keresztülmegyek a biztonsági őrökön és beérek a színpad mellé a próba már javában folyik és Selena éppen a Good For You-t nyomja.


Nagyon szeretem ezt a számot, úgyhogy ösztönösen tapsba kezdek, ma még egyedül a nézőtéren. Selena rám vigyorog és lesétál a pódiumról egyenesen hozzám.

- Vééégre itt vagy! - ad egy hosszan tartó ölelést. Annyira megkedveltem ezt a lányt, pedig mennyi balhé volt vele kapcsolatban annak idején.

- Beszéltem Justinnal - mosolygok rá.

- Igen, hallottam. Na, most lenne itt egy-két dolog, amit meg kellene beszélnünk. Iszonyú késésben vagyunk, hiszen jövő héten indulnunk kell, mert másfél hét múlva már bekövetkezik az első fellépés. Tehát a producerek egy cseppet ki vannak rám akadva, amiért még csak most "szereztelek" - húzza el a száját gúnyosan - De bíznak bennem és tudják, hogy tehetséges vagy, szóval nem lesz gáz. Viszont holnapután egész napos próbánk van, amire már neked is éneklősen kéne jönnöd. A dalt te választod, csak előtte egyeztess velem. Gyakorlatilag mindegy mit (vagy miket) énekelsz, gondolom nem készült még saját dalod, úgyhogy feltétlen szólj majd, hogy a szám eredeti előadójával meg tudjuk beszélni. Holnaputánra már menjen legalább nagyjából. Tudom, sietős, de muszáj - fújja ki magát a tájékoztatás után, én pedig igyekszem felfogni az összes elhangzott információt.

- Rendben, még a verseny miatt vannak tartalék dalaim egyébként is, szóval ezzel nem lesz gáz - bólogatok.

-  Mondtad már akárkinek is, hogy mire készülsz? - érdeklődik kíváncsian.

- Hát a családom tudja, nyilván... - válaszolok, bár tudom, hogy nem erre kíváncsi - Nem, nem szóltam neki. Nincs köze hozzá, Selena. 

Barátnőm megértően bólint egyet és felajánlja, hogy menjek el vele a holnap esti Guess What! élő műsorára. A Guess What! egy heti egyszer leadott sorozat, aminek minden részében egy új dalt jelentet meg valaki, vagy valakik. Velük a szám lejátszása után interjút is csinálnak. A holnapi azért különleges, mert a bátyám is sztárvendég és az a dal is bemutatásra kerül, amiben ő működött közre. Mindenképp megnéztem volna élőben a neten, de így, hogy Sel kapott egy plusz jegyet örülök, hogy ott helyben láthatom, jó szokott lenni. 

Másnap nem is csinálok semmit, csak készülök a próbára és iszonyú hamar el is érkezik az este. Vagyis az indulás a műsorra. Harry egyszer sem keresett mióta megcsókolta azt a lányt és történt, ami történt, én pedig úgy éreztem napról napra egyre jobban várom, hogy elmehessek innen. Én voltam a hülye, amiért beleéltem magam és nem hallgattam Cherre. Úgyhogy most menekülni akarok. Megalázva és szégyenkezve érzem magam.

- Gigi, kész vagy? - nyit be az ajtón Selena teljes pompában. Most is remekül néz ki, mint mindig, fekete kivágott ruha van rajta, ezután rossz ránézni az én egyszerű  piros kisruhámra. 

Beszállunk az autóba és egy óra múlva már meg is érkezünk a helyszínre. Beülünk baloldalra, vagyis a VIP részlegre, mikor megpillantom Eleanort és a táncos lányt, Sophiát a felettünk lévő sorban. Fura.

- Jóóóó estééét kíívánok mindenkinek! Ez itt a Guess What!, én William O'Shanely vagyok és már nagyon várom a ma esti különlegességeinket. Ismét két dal kerül majd bemutatásra, de vendégeink kicsit többen lesznek, hiszen egy bandáról és egy közös számról van szó - nyitja meg az estét a műsorvezető - Remélem készen álltok, induljon a show, nagy örömömre szolgál bejelenteni az első dalt; Skrillex, Diplo, Jack Ü és Justin Bieber produkcióját, a Where Are Ü Now-ot!




Lehúzódik a fehér tábla, amire kivetítik a klipet, közben a tesóm már bekészül a társaival a kanapéra. Én már láttam a videót, de olyan jó lett, hogy boldogan nézném meg újra és újra. Will faggatja őket egy darabig, de Justin nem sokszor szól hozzá a dolgokhoz, hiszen itt ő csak a sztárvendég, a segítő volt. William megköszöni, hogy eljöttek, és ismét a közönséghez és a nézőkhöz fordul.

- Akkor jöjjön a második, ahogy az lenni szokott ez nem egy videóklip lesz, hanem egy élő produkció. Köszöntsétek tehát nagy szeretettel a One Directiont és legújabb alkotásukat, az If I Could Fly-t!

Tátott szájjal nézek előre, a kezemből kiesik a szórólap és legszívesebben elfutnék. De nem tehetem, nem kelthetek feltűnést.

- Basszus, Gig, ne haragudj - fordul hozzám Selena sajnálkozva - Fogalmam sem volt, hogy ők is jönnek.

Persze, hogy nem volt, hiszen ezek általában meglepetésszerűek. Hátraborulok a székemben és próbálom közömbösen figyelni az előadásukat.


"If I could fly, I'd be coming right back home to you
I think I might give up everything, just ask me to"

Harry ebben a pillanatban vesz észre és tekintetét egy percre sem fordítja el rólam. Nem látok a szemében meglepődést, csak csupa más érzelmet. De vajon mit? Elég. Nem áltathatom újra tovább magam.

"For your eyes only, I show you my heart
For when you're lonely and forget who you are
I'm missing half of me when we're apart
Now you know me, for your eyes only
For your eyes only "

Még mindig engem néz, én pedig elgondolkodom. Sosem hallottam bármelyikőjüktől is erről a dalról. Biztosan új. De ha új... van köze hozzám? Na, jó, ebből elég. Azonnal abba kell ezt hagynom. Már megint csak hamis reményekbe csalogatom magam.

A dalnak vége szakad, a közönség hangos ujjongásba kezd, annak ellenére, hogy nem is vagyunk sokan. Sel megszorítja a térdemen nyugvó kezem.

- Köszönjük szépen a fiúknak, ez volt a One Direction! - érkezik meg Will a színpadra, míg a srácok helyet foglalnak. Még most jön a faggatás.

- Gyönyörű ez a melódia, elárulnátok nekünk néhány részletet vele kapcsolatban? Mindenféle szaftos pletyka érdekel! - Will és a fiúk is elmosolyodnak, kivéve Harryt.

- Persze - kezd bele Niall - A dalt Hazza írta nem olyan rég, mi meg egyből lecsaptunk rá, mert láttuk benne a lehetőséget.

- Harry, ezek szerint te csak magadnak szántad volna? - érdeklődik William.

- Nem kifejezetten magamnak, inkább valakinek - mondja összehúzott szemöldökkel, bennem pedig felélednek az ismerős pillangók, bár inkább a félelem miatt. Én lennék, akiről beszél vagy egy másik lány? Mondjuk akit lekapott a szemem láttára. A nézők várakozva figyelik, ám Harry nem folytatja a mondatot.

- Nem gondolod, hogy ezek után hagyom a témát, ugye? - kacag fel az interjúztató.

- Őszintén... remélem.

A sztori kezd lecsillapodni, beszélnek még a tervekről meg a többiek magánéletéről és míg megy a taps Selt hátrahagyva igyekszem kislisszolni az épületből, elkerülve a találkozást. 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Hááát ennyi lenne egyelőre, remélem tetszett. :)

Ne feledjétek, már csak két, azaz kettő(!!!) rész van hátra és vége, úgyhogy még mindig várom a visszajelzéseket arról, hogy szeretnétek-e második évadot.

Jó hír (vagy rossz?), hogy a következő részben ismét visszatér a szeretett Dylan O'Brien, és annyit elárulhatok, hogy Harryn kívül valaki más is előtérbe kerül a 1D-s fiúk közül. ;) Vannak ötletek, hogy melyik srácról lehet szó? Ti kit szeretnétek? Írjátok meg kommentben! :)

Apropó Harry... így a dal után mit gondoltok? Vajon Gigihez szól? És ha igen... mi lesz, ha Gigi elmegy a turnéra? Egyáltalán elárulja Hazzának?

Máris írom a következő (utolsó előtti) fejezet dalait:

Miley Cyrus - Party In The USA

Natalie Imbruglia - Torn

Chris Brown feat. Justin Bieber - Next To You

Várom a találgatásokat :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése