2016. jún. 7.

8.5

Nagyon örülök, hogy a fiúk elhívtak bulizni, mert nem akarok a szobámban ülni és sajnálni magam. Kiestem, de ettől még nincs itt a világ vége. Sőt, most kezdődik minden.

Gyorsan hazaugrunk Demivel és kicsípjük magunkat. Kölcsönbe megkapja tőlem az egyik ruhám, hiszen nem hozott magával semmit. Belenézek a tükörbe és mosolyogva állapítom meg, hogy boldog vagyok. Boldog voltam az elmúlt három hónapban is, míg tartott a verseny, de most vagyok csak igazán. Lekerült a teher az egyik vállamról, és egy még nagyobbat raktam fel a másikra. A kérdést, hogy mi lesz ezután. Ma még nem akarok ezen gondolkodni. Jól szeretném érezni magam.

Felveszem a fekete klasszikus magas sarkúm és azon agyalok, hogy mikor Harryvel csókolóztunk az volt a kikötés, hogy az X-factorra és magamra kell most koncentrálnom. Vajon neki is megfordult ez a fejében és levonta a következtetéseket? Nyilvánvaló, hogy vannak érzéseim iránta, és talán a ma éjjel után minden megváltozik majd kettőnk között. Pillangókkal a hasamban szálltam be a limóba, ami elvisz minket a Club24-be.

Mire odaérünk már javában tart a buli, épp a fiúk nyomnak el egy Rihanna dalt a karaoke pulton.

Mivel a szám végére esünk csak be, ezért egyből mennék a srácokhoz, amikor megállít a bátyám és barátnője.

- Végre itt vagytok! – köszön J nekem és Demnznek – Azt hittem, már soha nem készültök el. Mi tartott ennyi ideig?

Demi épp a magyarázattal áll elő, miközben én Hazzát keresem szemeimmel.

Ekkor olyat látok, ami egész életemben kísérteni fog. Harry egy gyönyörű, magas, vékony, hosszú barna hajú lánnyal beszélget a pult előtt ülve egy-egy itallal a kezükben. Jóízűen nevetgélnek, a lány megigazítja a haját és Harry csillogó tekintettel mosolyog rá. Érzem, hogy a térdeim hamarosan felmondják a szolgálatot. Ekkor Hazz ráteszi kezeit a számomra idegen szépség derekára, magához húzza és lassan megcsókolja.

Eddig bírtam. Háttal nekiborulok a falnak és úgy érzem az összes levegőm elfogyott. Elerednek a könnyeim és sietősen rohanok be a mosdóba.

- Bocs – szólok oda a többieknek, miközben rájuk sem nézek. Mindhárman utánam kiabálnak még valamit, de már nem hallom, nem érdekel. Ahogy megtalálom az első toalettet ráborulok a csapra, szemben a tükörrel.



Felnézek és legszívesebben hangosan ordítanék egyet. Magamra vagyok a legdühösebb, mégis hogy lehettem ennyire hülye?! Harry Stylesről beszélünk, könyörgöm. Majd pont miattam lesz mindennél jobban szerelmes és értem még egy kapcsolatba is képes lenne belemenni. Ráadásul ha hallgattam volna Cherre annak idején, mindez nem történik meg. Szánakozva állapítom meg, hogy vele ellentétben én szerelembe este, méghozzá belé. A lehető legrosszabb embert fogtam ki, és most már nyakig benne vagyok.

Hallom, ahogy benyit valaki, úgyhogy igyekszem összeszedni magam és letörölni a könnyeim.

- Gig... - hallom meg Selena hangját, mire gondolkodás nélkül a nyakába vetem magam. Most még jobban sírok, sőt, zokogok, de jó, hogy valaki itt van velem. Valaki olyan, akit régebben gyűlöltem, de ebben a pillanatban senkinek nem örülnék jobban. Megnyugtatóan simogatja a hátam és egyre szánalmasabban érzem magam, tehát elhúzódok.

- Hé, nézz rám – emeli fel a fejem – láttam, amit te is. De tudnod kell, hogy nem éri meg. Tudom, hogy ez kicsit sem vigasztal jelenleg, de napjaink egyik legnagyobb felfedezettje lettél. Előtted az egész élet és annyi pasi áll érted sorban! – próbál vigasztalni.

- Köszönöm. Én csak... megint túl gyorsan beleéltem magam, és most már nem menekülhetek előle...

Sel egy pillanatra félrenéz, majd felcsillan a szeme.

- Mi van, ha mégis? – mered rám.

- Ezt hogy érted? – a könnyeim kezdenek felszáradni, de még mindig fáj, ráadásul nem értem, hogy barátnőm mit szeretne.

- Egy hét múlva turnéra megyek. A menedzsment rágja a fülem, amiért nem szereztem sztárvendéget a fellépésekre. Talán eljöhetnél velem. A versenynek már vége, eddig is magántanuló voltál, és a média is felkapott, szóval jó fogás vagy – tátott szájjal nézek vissza rá és két percig néma csendben emésztem a hallottakat.

- Nem tudom, hogy a szüleim elengednek-e. És Justinnal is meg kell beszélnem, nyilván. Viszont ez egy hatalmas lehetőség és el sem hiszem, hogy nekem ajánlottad fel. Nagyon megtisztelő és boldogan csinálnám, csak nem tudom, itt tudok-e most hagyni mindent. Mennyi időre is? – kérdezem tőle.

- A turné három hónapig tart és úgy szerveztem, hogy az utolsó fellépés itt legyen, a városban. És visszatérve az előbbiekre, szerintem pont az tenne neked jót, ha kicsit itt hagynál mindent. Mit gondolsz? – fogja meg a kezem bátorítóan – Ó, és kötelességemnek tartom elárulni, hogy az idei körútra lehetőséget adtam egy kezdő fotósnak, aki ki akarja próbálni magát ebben a szakmában is. Szeretnéd tudni, hogy ki az? – mosolyog rám sejtelmesen.

Megadóan vállat vonok.

- Dylaaaan O'Brien – mondja, én pedig csak rosszabbul érzem magam a neve hallatán. Dylan. Akit már visszautasítottam egyszer Harry miatt, majd megszűnt a kapcsolatunk szintén Harry miatt. Borzasztó vagyok. Selena észreveszi az ismételt elkeseredésem és látom rajta, hogy fogalma sincs mit mondjon.

- Meg kell beszélnem anyáékkal. És a bátyámmal.

- Gigi, tényleg akarod ezt? Mert ha igen, bízd rám Justint – kacsint rám kedvesen, én meg hálásan bólogatok – Na, akkor szedjünk rendbe és menjünk vissza.

- Nincs kedvem már bulizni, ne haragudj. De megköszönöm, ha kicsit megigazítasz mielőtt kimegyünk.

Sel lemossa az elkenődött sminkem és csinál egy újat, aztán kilépünk az ajtón, ahol mit ad Isten, pont Harry csukja be maga után a mellettünk lévő férfi mosdó ajtaját.

- Gigi, végre megvagy, már mindenhol kerestelek – ám mikor odajönne megölelni elhúzódok. Selena kérdőn néz rám, mire bólintok, hogy menjen, megleszek.

- Mi a baj?

- Semmi, Harry, jól vagyok – mosolygok átlátszóan – Látom te is, az előbb pont észrevettem, ahogy közelebbről is megismeritek egymást azzal a lánnyal. Modell, igaz? Jó alakja van hozzá. Gratulálok, bár gondolom nem fog sokáig tartani, hiszen nem arról vagy híres – nevetek szarkasztikusan.

- Gig...

- Ne, kérlek – szakítom félbe - Ne kezdj magyarázkodni. Nem lenne értelme. Volt köztünk valami, de semmi komoly. Érthető. Te ilyen vagy. Nem gáz.

- Gigi, hagyj már megszólalni – könyörög – ez a lány csak egy volt a sok közül, igazad van, ilyen vagyok. De veled más. Te más vagy...

- Látod, most ismerted be – szakítom újra félbe -, te ilyen vagy. Nekem erre nincs szükségem, Harry, bár nem is kérted, hogy legyen, úgyhogy nem értem, miért vagyok még mindig itt. Most elmegyek, érezd jól magad a 21. számú lánnyal, akit megdugsz ma este.

Azzal ott hagyom, ő pedig lesokkolva ácsorog egy helyben. Nem jön utánam, én nem nézek vissza.


- Anya? – tárcsázok a telefonomon – Turnéra megyek.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

VÉÉÉGRE MEGJÖTTEM!

Nos, hogy tetszett? :) 

Nekem az egyik kedvenc részem idáig. :D Nem is nagyon kívánok hozzáfűzni semmit, várom a ti véleményeteket. :) Illetve még mindig kíváncsi vagyok, hogy mit szólnátok a második évadhoz, hiszen az elsőből már csak három fejezet van hátra. Kérlek írjátok meg nekem, hogy érdemes lenne-e belekezdenem az írásába.

#Higi (és #Gylan) shipperek, mit szóltok? 

Hogy fognak reagálni a többiek, ha Gigi elmegy a turnéra?

A következő rész dalai pedig:

Selena Gomez - Good For You

One Direction - If I Could Fly

Jack Ü, Skrillex, Diplo, Justin Bieber - Where Are Ü Now

Lehet tippelgetni kommentben. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése