2016. jún. 7.

6

Harryvel nem beszéltem az incidens óta, és idegesen bámulom magam a tükörben miközben a huszadik ruhát próbálom a randinkra. Vagy a találkozónkra. Vagy a fogalmam sincs minkre.

Végül egy testhez simuló virágos ruhát választok, bár aggódom, hogy elsőre kicsit sokat mutat. Felteszem a szokásos sminkem és kivasalom a hajam. Mire elkészülök, már csengetnek is. Azonban meglepettségemre nem Dylan áll az ajtóban, hanem Harry. Könnyes tekintettel néz a szemembe.

- Mi történt? – Megyek hozzá akaratlanul is közelebb.

- Louis... Louis barátnője terhes. Ezt már eddig is tudtuk, de ma reggel én kísértem el a kórházba Lou helyett, mert senki nem ért rá. És... szóval... elvetélt. Pedig ők komolyan elgondolkodtak rajta, hogy megtartják. Na, és megígértem Eleanornak, hogy nem szólok egy szót sem, hadd mondja el ő, de mikor elárulta, Louis rájött, hogy én már tudtam és most gyűlöl. Elment valahová kocsival, fogalmunk sincs hol lehet, El pedig teljesen kész van. És most én is. És ne haragudj, valahogy hozzád vezetett az utam – meséli szaggatottan, nekem pedig időbe telik felfogni az átadott információkat.

Szóval Eleanor babát várt. Tehát ezért nem jött a negyedik One Direction tag mostanában sehová.

Ránézek az órára; este fél nyolc. Dylan elvileg félóra múlva érkezik. Ekkor Hazzára sandítok, aki a kanapémon ül tenyerébe temetve arcát. Abban a pillanatban bekattant nálam valami. Hirtelen a konyhába sietek, felveszem a telefonom a pultról és írok egy üzenetet a ma esti programom lemondásáról sűrű bocsánatkérések közepette és felteszek egy teát főni.

- Tessék – nyújtom át a forró italt – megnyugtat valamelyest.

Harry hideg kezei szinte áramütést okoznak az apró ujjaimnak, mikor kezeink összeérnek.

- Kiöltöztél – jegyzi meg – Programod van?

- Nem – hazudom – Ráérek. Beszélj csak.

- Igazából mindent elmondtam – erősíti meg magát egy bólintással – köszönök mindent. Hogy meghallgatsz, hogy próbálsz segíteni, hogy lemondtad az esti terveidet miattam...

- De nekem nincs...

- Gigi... - szakít félbe –, nem vagyok hülye.

Édes félmosolyra húzza száját, én pedig nem tudom levenni róla tekintetem. Sürgősen le kell ezzel állnom.

- Mi lenne, ha akkor ma lefeküdnénk nagyon korán és kipihennénk magunkat? Mindketten – jövök elő az ötlettel.

- Nem baj, hogy itt vagyok?

Hihetetlen. Harry Styles, aki bármikor bárkit és bármit megkaphat, most zavarban van és félénk.

Közlöm vele, hogy hozzám akármikor jöhet és hogy majd alszok én a kanapén. Erre persze azonnal leszidott, hogy erről szó sem lehet, enyém az ágy. Végül is a kanapé kihúzhatós, úgyhogy talán nem lesz neki sem olyan vészes. Megágyazok neki, és míg ő megfürdik én lemosom a sminkem és átöltözök pizsamába.

- Még egyszer köszönök mindent, Gigi. Jó éjszakát, reggel találkozunk – búcsúzik el.

Ahogy befekszem az ágyamba csak forgolódok órákig, annyi minden történt a mai napon, hogy világos, egy ideig így még nem fogok elaludni. Ekkor támadt egy őrült ötletem. Igen, teljesen őrült volt, de azon kaptam magam, hogy elindulok ki a szobámból és a nappali felé veszem az irányt. Talán már nincs is fent.

Leülök a heverő szélére, felemelem a paplant és alábújok. Harry kinyitja a szemeit és száját huncut, vidám mosolyra húzza. Akkor és ott nem érdekelt semmi.

Másnap reggel egyedül ébredtem és csak egy cetlit találtam az éjjeliszekrény tetején.

„Örökre hálás leszek neked, köszönöm a tegnap estét.

Csodás vagy,

H"

Mosolyogva gondolok vissza az éjszakára. Nem történt semmi, mégis többet jelentett, hogy nem próbálkozott. Csak átkarolt és úgy zuhantunk álomba.

A hét további részén minden nap beszéltünk. Előkerült Louis, bár állítólag Eleanor és ő még nem dumálták meg a dolgaikat. Nem is értem, hisz' annyira szeretik egymást. Harry azt hiszi, ő tette most tönkre a kapcsolatukat.

El és Lou története ihletet adott a versennyel kapcsolatban, így szombat este boldogan, pontosabban inkább átszellemülve várom, hogy szétnyíljon előttem a fal.

Rihanna Russian Roulettével óriás sikert arattam, és bár észrevettem a bátyámat, Selenát és a One D-s fiúkat a közönség soraiban, ehhez a dalhoz most merevség kellett.


Eleanor szemszöge

Napok óta sírok, a szemeimet már nem érzem és a legrosszabb, hogy egyedül vagyok. Louis lelépett, Harryt pedig faszául sikerült belerángatnom az egészbe.

Tudom, valószínűleg amúgy is elvetettük volna a babát, de teljesen más elveszteni. Sophia igyekszik hívni, de turnén van a táncosokkal, őt nem rángathatom haza. A szüleim már amúgy is kivoltak, hogy teherbe estem, nincs most szükségem az örömüket hallgatni. Így itt maradtam a barátommal közös lakásunkban magamra hagyva.

Lehet, hogy már szánalmas, amit csinálok, de percenként hívogatom Lout. Nem szívódhatott fel. Ideges, megértem, de annál sokkal jobban szeret.

A könnyeim egyre csak gyűlnek, mikor belép az ajtón a férfi, akitől eddig gyermekemet vártam. Nem mondd semmit, csak megáll előttem. Most már végképp elszakad nálam a cérna.


Louis kétségbeesetten nézi kirohanásomat, ami lassan az őrületbe megy át és nem csinál semmit. Nem jön oda hozzám, nem nyugtat meg, nem mondja, hogy minden rendben lesz, és nem simogatja a hátam. Lesokkolva áll az ebédlő közepén még mindig. Én már hasamat fogva bőgök, úgy fetrengek a földön. Egyre kísértetiesebb, amit művelek. Végre felfogja, és szorosan átkarol kezeivel. Erre vágytam. Ezt vártam már mióta.

- Sajnálom, sajnálom... - suttogja a fülembe már ő is sírva.

Zaklatottan veszem a levegőt, de mégis megnyugvást érzek. Most már itt van velem. Észre se vesszük, úgy alszunk el. A földön, egymásba gabalyodva.




Reggel az ágyunkban kelek gondosan betakarva, reggelivel bekészítve. Kiindulok a konyhába, ahol a szerelmem egy szál alsóban gitározik a kanapén. Már sejtem, hogy egy új dal készül. Nem vesz észre, én pedig napok óta először mosolyogva hallgatom.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Hát ennyi lenne mára. Tudom, nem a leghosszabb fejezetem, de na, kell egy ilyen is... :D

Igen, tudom kegyetlen és szívtelen vagyok, ami Eleanort és #Gylant illeti, ne utáljatok, légyszi... :D 

Nagyon örültem a kommenteknek, remélem ehhez a részhez se sajnáltok néhányat... :)

Az új fejezet dalai lesznek:

Demi Lovato - Skyscraper

Cher Lloyd - Swagger Jagger

Britney Spears - Womanizer

Lehet találgatni és kérdezni is kommentben! :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése