2016. jún. 7.

5.5

Selena szemszöge

Miután tegnap este beszélgettem Demivel, már sokkal jobban érzem magam. Szükségem is volt rá, mert ma én vagyok az X-factor sztárfellépője. Demnek én nekem évek óta romlott meg a viszonyunk, pedig azelőtt elválaszthatatlanok voltunk. Akkor ez nagyon megviselt minket, de később találtunk más barátokat. Most újra ő volt az, aki segíteni tudott.

Úgy döntöttem, egy régebbi dallal lépek fel, így a Hit The Lights-ot választottam. Hamarabb ideértem, ezért van szerencsém megnézni a versenyzők műsorát. Teljesen elfelejtettem, hogy Justin húga is benne van a top akárhányban. Meghallgattam, és remekül énekelt, tényleg. Szerintem egyértelmű a továbbjutása. Nem vette észre, hogy itt vagyok, ami mindkettőnknek jobb.

Hátulról szólnak, hogy én jövök, és készüljek be a falak mögé. Jack felkonferál, én pedig kilépek a színpadra.

Élmény volt ez a ma este, a közönség remek, és élvezettel adtam elő egy nem igazán új dalomat. Míg átöltözök hátul és összepakolom a cuccaim, meghallom, hogy kik jutottak tovább. Gigi is köztük van, bár nem ő a legelső. Akármennyire is gyűlöl, én szeretem a bátyját, ezért magamban örülök a bejutásának és még el is mosolyodom. A versenyzők lejönnek, én meg igyekszem feltűnés nélkül felszívódni.

- Selena, van egy perced? – hallom meg a hangot, amitől féltem.

- Persze – állok meg és fordulok hátra a lányhoz, aki gondolom már gyűjti a szidalmazó szavakat fejben.

- Sajnálom, amit tettem – néz félre – Hogy megaláztalak és megszégyenítettelek a fotósok előtt. De tudnod kell, hogy fogalmam sem volt arról, hogy valaki látja vagy hallja a veszekedésünket. Tudom, ez nem mentség, csak el akartam mondani.

- Köszönöm – akad el a szavam a meglepettségtől.

- És igazából a segítséged szeretném kérni – aha, hát erre ment ki az egész – Nem, nem olyan, amire gondolsz – mosolyodik el zavartan – Szóval biztos vágod, hogy Justinnal nem túl jó most a kapcsolatunk amiatt ami történt. Én nem haragszom rád, Selena. Nem szeretnék veletek rosszban lenni, és szeretnélek igazán megismerni, mert ha akarom, ha nem; te teszed boldoggá a testvérem. Úgyhogy arra gondoltam, segíthetnél, hogy ezt a bátyám is megtudja. Hogy a tudtára adjuk.

Teljesen letaglóztam, nem hittem volna, hogy jól is elsülhet ez a beszélgetés. De nagyon boldoggá tett, hogy mellénk állt végre (vagyis hellyel-közel) Gig is. Ő azt mondta, szeretné megismerni azt, aki valójában vagyok. Én pedig nagyon szívesen partner leszek ebben.

- El sem hiszem, hogy ezeket mondod – hatódom meg – örülök neki, hogy így látod és mindenben segítek, amiben csak szeretnéd.

- Ráérsz a mai este további részében? – kezd a hangulat fesztelenebbé válni.

- Persze – válaszolom készségesen.

- Meglephetnénk a bátyámat. Mondjuk... most.

Én már kész vagyok, úgyhogy megvárom Gigit is és a kocsiban megdumáljuk a részleteket. Közben mesélek neki magamról, ő meg figyelmesen hallgat . Nagyon izgulok, mert – bár ezeket Gignek nem mondtam el – egy pár napja én is folyamatosan ignorálom Justin hívásait és az üzeneteire is csak pár szót válaszolok mindig. Már nagyon hiányzik.

Befordulunk a ház utcájába és beállunk a kocsibejáróra. Itthon van, ég a villany a szobában és írtam neki még az úton, mintha semmit sem terveznénk.

Először én megyek be, és megpillantom a kanapén, amint valami meccset néz. Pont a legjobb helyen.

- Hé, bébi. Mit csinálsz te itt? – kapcsolja ki a tévét.

Nem szólok, csak félreállok, hogy a tesója is besétálhasson és szó nélkül leülhessen a zongorához. Finoman játszani kezd rajta, én pedig éneklek.



Justin tátott szájjal hallgatja végig, és meghatottan néz minket. Ahogy véget ér a szám odajön hozzám, a karjaiba vesz és megcsókol. Majd elenged és odasétál a húgához. Sírva ölelik egymást magukhoz.

- Megyek, csinálok egy teát - mosolygok rájuk – Azt hiszem, van mit megbeszélnetek.

Hálásan viszonozzák a mosolyom míg kisétálok a konyhába.


Gigi szemszöge

Most, hogy Justin és köztem végre minden rendben van, boldogan cammogok haza. Megígérte, hogy a következő élő showra eljön, és megkérdezte, hogy elhozza-e Selenát. Mondtam, hogy nyugodtan.

Útközben felhívom Harryt, hogy megköszönjem neki és Niallnak.

- Ugyan, csak próbáltunk segíteni – hallom, ahogy belemosolyog a telefonba – Hé, ha már felhívtál. Otthon vagy?

- Még nem, de nemsokára otthon leszek – nézek rá az órára, és akkor tűnik fel, hogy reggel nyolc óra van. Jól elbeszélgettük az időt. Még szerencse, hogy Hazz már fent volt.

- Akkor beugorhatnék mondjuk két óra múlva?

- Ööö, persze. Gyere csak.

Elköszönünk, és értetlenül állok az ajtóm előtt. Mit akarhat Harry a házamnál vasárnap reggel tízkor? Mindegy.

Benyitok és már ülök is bele a fürdőkádba. Eltöltök ott vagy egy órát, és már a kiszálláson gondolkodom, mikor megcsörren a telefonom. Ismeretlen szám.

- Hallo?

- Szia, idegen. Emlékszel még rám? – felismerem a hangot és a gyerekkori sztárszerelmemtől máris felébrednek a pillangók a hasamban.

- Dylan, szia – mosolygom el magam.

- Ne haragudj, hogy eddig nem hívtalak, de láttam milyen elfoglalt voltál, én is forgattam, aztán időhiány miatt elhalasztottam a telefonálást.

- Semmi baj – nevetek lányos zavaromban.

- Szóval arra gondoltam, hogy megehetnénk valamit holnap vagy holnapután. Amikor neked jobb. Mit szólsz hozzá?

Mivel kedden már nagyban megy a hajtás a műsorra, ezért a holnapot választom. Elköszönünk és ugrándozva kezdek felöltözni.

Épp a kedvenc virágos szoknyám húzom magamra, mikor csöngetnek. Harry áll az ajtóban és a nagy melegre való tekintettel egy fekete rövidgatya és egy fehér póló van rajta, amin átütnek a tetoválásai. Meg kell hagyni, nagyon szexi. Éééés a bátyám egyik haverja, úgyhogy nem szabadna ilyeneken kattognom.

Beengedem és hátramegyünk a teraszra.

- Mivel most már jó úton vagy a celebség felé, azért jöttem, hogy megmutassak neked egy új dalt, amit rajtad kívül még csak a fiúk hallottak – veszi le az állványról a gitárom – igazság szerint Lou írta Eleanornak, de annyira megtetszett, hogy gondoltam bevágódok vele – húzza félmosolyra a száját, én pedig elnevetem magam. Nem igazán tudom, hogy ez most flörtölés-e. Hiszen Harry biztos minden lánnyal ilyen, így inkább el se kezdem beleélni magam. Így történt a múltkor is, mikor elénekeltük a Love On Topot a próbateremben, aztán faképnél hagyott.

- Majd meglátjuk, lehet, hogy a te előadásod nem lesz olyan meggyőző – húzom az agyát, míg belekezd.

„I have loved you since we were 18
Long before we both thought the same thing
To be loved and to be in love
All I could do is say that these arms were made for holding you
I wanna love like you made me feel when we were 18"

Miközben gitározik és énekel engem néz, én pedig nem tudom a tekintetem elfordítani róla. Valahogy olyan, mintha a tekintete a szívemig hatolna. És a hangja. Sose hallottam még szólóban tőle egy teljes dalt, de most nagyon elvarázsolt. Elcsépelt, tudom. De nem hittem volna, hogy történik velem valaha ilyen.

„Kiss me where I lay down
My hands pressed to your cheeks
A long way from the playground

I have loved you since we were 18
Long before we both thought the same thing

To be loved and to be in love"

Képtelen vagyok nem őt nézni, míg be nem fejezi, és ő is ezt teszi. Nem fordítja el a fejét egy percre sem, majd leteszi a gitárt és testével egyre csak közeledik felém. Te jó ég! Ajkai lassan az enyémekhez érnek. Leteszi a hangszert, majd tovább folytatjuk a csókot. Már lassan rajtam fekszik, mikor leállítom.

- Ne haragudj – néz most először félre.

- Nem, nem, te ne haragudj, én csak... - sóhajtok fel – Nem engedhetem meg magamnak, hogy a versenyen kívül másra is koncentráljak most. Erre vágytam egész életemben, és majdnem kiestem, amikor a Justin – Selena – dráma volt, nem hagyhatom, hogy ez még egyszer megtörténjen valami más miatt - piszkálom zavartan az ujjaimat.

Harry kicsit sértettnek tűnik, majd újra elnézést kér, és ott hagy a teraszon, miközben nekem egy fejre csapás kíséretében eszembe jut, hogy holnap randim van Dylan O'Briennel.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tehát ennyi lenne mára. Bocs, ha túl gyorsan hozom a részeket, igazából nem terveztem ilyen sűrűn, de annyira imádom ezt a sztorit írni, remélem nem baj. :D :D

És végre megtörtént a #Higi kiss, amire mindnyájan vártunk. Illetve... na jó, én nagyon vártam :DD Sejtettétek? Írjátok meg! :)

Hát igen... Jelena... vannak már elképzeléseim, mik fognak kisülni belőle, de még nem tudom konkrétan, hogy mit kezdek a helyzettel. A következő fejezetben újra visszatér az #Elounor páros. Na, kik szeretik őket? :)

Ismét várom a #Higi vs. #Gylan kommenteket, hiszen az új részhez megint szeretnék 4 csillagot és 2 kommentet, amíg nincs meg, addig nem teszem közzé. Bocsi :(

A következő dalok lesznek:

Rihanna - Russian Roulette

Gale Franklin - Say Something 

One Direction - Story Of My Life

A találgatásokat is szívesen látom komiban :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése