2016. jún. 7.

5

A múlt hetet finoman szólva megúsztam, ezért most semmit nem bízhatok a véletlenre. Nem engedhetem meg magamnak, hogy akár csak kicsit is lazsáljak. Nem azért jöttem el, hogy kiessek, mikor a legnagyobb a tét.

Az eheti műsor témája a tánc, ami egy elég tág fogalom, így egyelőre nem tudom, mi legyen a dal, amit énekelni fogok. Jó hír viszont, hogy a témából kifolyólag minden versenyző kap egy saját profi tánccsapatot, akik segítenek és löknek is egyet a produkción. Ma jönnek először bemutatkozni, így kicsit gázul érzem magam, amiért még semmire nem jutottam, de hátha ők tudnak valami használhatóval szolgálni.

Lassan összeszedem a cuccaim és elindulok a próbaterem felé. Gúnyos játékot űz velem a sors, hiszen pont Sandy van bent előttem. Hál' Istennek mire odamegyek már befejezte a próbálást és épp pakol. Igyekszem nem feltűnést kelteni, de ennek a lánynak szerintem hátul is szemei vannak, mert így is észrevesz.

- Gigi! – Mosolyog oda nyájasan – Micsoda kellemetlen meglepetés – néz rám és tekintetével már-már lyukat fúr a hasamba. Vagy inkább a hangszálaimba, elvégre az jönne jól neki.

- Sandy, jó újra látni – sétálok el mellette, hogy letegyem a táskáim a padra.

- Igen... hát én másképp fogalmaznék, de valószínűleg úgysem látjuk már egymást sokáig, már ha az előző heti szereplésedből indulok ki – a vigyor undorítóan körbeéri a fejét, miközben megszégyenít. Gondolhattam volna, hogy nem hagyja ki a „majdnem kiesésemet".

Fintorgok egyet, és úgy döntök erre már nem válaszolok, úgy hamarabb szabadulok tőle. Igazam lett, nem szól már semmit, én meg elkezdem lefelé görgetni a zenéket, hátha még addig találok valamit, míg meg nem jönnek a vendégek.

Két perc sem telt el, máris kopogtak. Hát, ez most nem jött össze.

Kikiabálok, és egy kicsit barnább bőrű, magas, gyönyörű lány vezetésével besétálnak.

- Sziasztok – mosolygok rájuk kedvesen -, nagyon örülök, hogy itt vagytok – nyújtok kezet, majd bemutatkozok.

Az imént említett lány kezet fog velem.

- Sophianak hívnak, én vagyok a Fifth tánccsoport jelenlegi vezetője. Mi is örülünk, hogy itt lehetünk, és hogy megismerhetünk – viszonozza a mosolyom – Le kellene pakolnunk, átöltöznünk, aztán szerintem kezdhetjük is.

Kivonulnak az öltözőbe, és annyira boldog vagyok, hogy ilyen kedves embereket raktak be hozzám. Látszik rajtuk, hogy könnyű lesz velük dolgozni és nagyon segítőkészek. Öt perc sem telik el, mikor visszajönnek – immáron táncos szerkóban – és közlik, hogy készen állnak a munkára.

- Találtál már ki akármit is? – kérdezi Sophia, én pedig belül újra összeszidom magam.

- Hát... igazából még nem.

Soph elneveti magát, és kedvesen megsimítja a vállam.

- Semmi baj, mondták a többiek, hogy mindenki így várta őket, kivéve az a csaj, aki itt volt az előbb. Na, neki kész tervei voltak. Szerencsétlen táncosok megmukkanni sem mertek – kacag tovább – Szóval nem gond. Mi lenne, ha megmutatnánk, mi milyen stílusban nyomjuk, és hogy képzeljük el a dolgokat?

- Az nagyszerű lenne, köszönöm.

Valamelyik srác már szereli is a hangfalat, Sophia beszámol, és egy őrületes koreográfiát nyomnak Nicki Minaj Hey Mama című számára.


Selena szemszöge

Tényleg fontos nekem. Nem hittem volna, hogy így lesz, de ez van. Szeretem Justint, szerelmes vagyok. De a húga gyűlöl. Amit igazából meg is értek. Én voltam a hülye picsa, aki belement abba, hogy a szóvivőm mindenféle hazugságot mondjon a helyemben. Néhány videóból tudtam, hogy Justin kedvel, de sosem olvastam egy nekem címzett levelét sem. Azokat a szerkesztőim intézték. És én hagytam. Azt is hagytam, hogy helyettem nyilatkozzanak. Ezért van az, hogy elterjedt, hogy én is vevő vagyok a dolgokra. Miközben én semmiről nem tudtam. Utálom, hogy semmi beleszólásom nincs az életembe, de mostantól ez másképp lesz, gondoskodom róla. A baj csak az, hogy ezekről Gigi mit sem sejt. Így hála a múltkori hármunk közti vitának - amiről videó- és hangfelvételek készültek - , az egész világ gyűlöl. Mindenki azt hiszi, hogy csak kihasználom a bátyját, és több ezer halálos fenyegetést kapok naponta.

Az lenne a legegyszerűbb, ha véget vetnénk a kapcsolatunknak. De szeretem őt, őszintén. Képtelen vagyok megtenni. Totál káosz vagyok, és nincs senki, akihez fordulhatnék. A családom úgyis azt mondja, amit az eszem, vagyis hogy jobb, ha szakítunk. Ott van még Taylor, de akármennyire szeretem, nincs más, aki ennyire pasi mániás lenne, mint az a lány. Így ő szintén kiesett.

Órák, sőt napok óta sírok, alig válaszoltam Justin hívásaira, és nem merek felmenni Twitterre, amióta világtrend volt a #FuckOffSelena. Tudom, hogy eltoltam, de nem ezt érdemlem. Én nem tettem rosszat senkivel.

Annyira kész vagyok, hogy nagyon gondolkodom egy telefonszámon, amit évek óta nem tárcsáztam. Megnyomom a zöld ikont, és örülök, hogy kicsöng, ezek szerint még ez a jó száma.

- Hallo? – Szól bele kíváncsian a telefonba.

- Szia, én vagyok az, Selena – nyögöm ki sírósan – Tudom, hogy mi a helyzet velünk, de kérlek. Szükségem van rád – próbálkozom a bőgés közben elfojtott hangon.

- Hol vagy? – jön a kérdés, én pedig felsóhajtok és megadom a címem.




   Gigi szemszöge:

Olyan jól boldogultunk a táncosokkal, és annyira egy húron pendültünk, hogy szinte észrevétlenül lettünk kész a produkcióval. Ütős lett, és remélem sikerül helyrehoznom a múlt heti botlásom ezzel.

A versenyzők házából sétálok éppen hazafelé, mikor unatkozás közben úgy döntök, hogy megejtek egy telefont.

- Szia, Harry – szólok bele megelőzve.

- Szia, mondd csak – érkezik a válasz.

- Szóval igazából már kész vagyunk a heti előadással és arra gondoltam, csinálhatnánk valamit – vetem fel az ötletet – Justinnal nem túl jó a kapcsolatunk, Demi turnéra készül, túl sok barátom pedig nincs, aztán gondoltam életemben először megpróbálkozok a beszerzésükkel – igyekszem könnyedén felnevetni.

Harry is elneveti magát, majd közli, hogy találkozhatunk a Club Caffénál egy óra múlva, és hogy reméli nem baj, hogy hozza Niall-t is.

- Ne haragudj, teljesen rám van kattanva a srác, tudod, neki sincsenek barátai – kacag a telefonba.

Tovább röhögve elbúcsúzunk, én közben hazaérek és letusolok, majd elkezdek készülődni.

Az egy óra nekem is jó ötlet volt, mert mire rendbe szedem magam, kitaxizok stb...

Kicsit késésben is vagyok, remélem a srácok nem szeretnek pontosan érkezni.

Ahogy odaérek a kávézóhoz meglátom, hogy ők már ott ülnek egy kinti asztalnál.

- Héé, Gigi, szia – köszön oda Niall – Kértünk neked egy epres shake-et. Szereted, ugye?

- Igazából... allergiás vagyok az eperre – nézek rájuk bátortalanul, majd mindketten elkomorodnak.

- Mondtam, hogy mandulásat vegyünk – szidja le Harry a szöszit.

- Nyugi srácok, csak ugratlak titeket – vigyorodom el – Az epres tökéletes.

Beoltanak még egy párszor, hogy milyen béna vicc volt, majd megérkezik a rendelés. Nagyon finom a turmix, és én még sosem voltam itt. Erre megint kicikiznek, hogy hogy nem lehet ezt a helyet ismerni.

- Hívtam a múltkor Justint, hogy adja meg a számod, mert én is el akartalak már hívni kajálni a fiúkkal, de elég fagyos volt a hangja – vált hirtelen témát Niall – Van valami baj?

- A tesóm és én... hát most nem a legjobb a kapcsolatunk – próbálom rövidre zárni a beszélgetést.

- Akarsz beszélni róla? – néz fel az italából Harry egyenesen az arcomra.

- Nem nagy cucc, csak tudjátok, van az új barátnője – húzom el a szám – Na, hát a drágalátos Selena évekig figyelmen kívül hagyta a bátyám, de a médiával elhitette, hogy imádja. Most Justin karrierje egyre csak felfelé ível, és így hirtelen összejöttek. Képes volt a csaj miatt összeveszni velem, értitek? Azért, mert én ellenük vagyok. De könyörgöm, a testvérem. Mit kéne tennem? Támogatni ebben? – fakadok ki.

- Nézd, tudom, hogy most nem ezt akarod hallani – kezdi Hazz – de a srácnak most szüksége van a támogatásodra, ja. És ha nem jön össze, akkor is tudnia kell, hogy ott vagy neki. Erre való a család, nem?

- Igen, és én sem biztos, hogy népszerű leszek ezzel az állásponttal – folytatja Neil – de te csak ezt tudod, amit az újságok írnak. Beszéltél már egy szót is Sellel? Szerintem meg kéne próbálnod adni neki egy esélyt.

Utálom beismerni, de talán van abban valami, amit mondanak.

Még megisszuk a shake maradékát, aztán lassan elindulunk a helyről. Megköszönöm a fiúknak a társaságukat és elbúcsúzunk.

Másnap egész délelőtt próbálunk, hiszen este műsor.

A harmadik élő adáson bemondják a nevem, majd míg levetítik a kisfilmem elhelyezkedek Sophiaékkal a színpadon. Indulhat a tánc!


.

.

.

.

.

.

.

Sziasztok ismééét! :))
Remélem örültök az új résznek, én nagyon boldog voltam a kommentektől és a szavazásoktól! :) Ehhez a fejezethez is, légyszi, a visszajelzések csinálnak nekem kedvet az állandó íráshoz. :)

Be kell valljam, ez a rész sokkal hosszabb lett, mint amilyet terveztem, remélem nem bánjátok. :D

Elárulok egy titkot, miszerint ismerjük azt az illetőt, akit Selena felhívott. Szerintetek ki lehet az? :) Írjátok meg ötleteiteket kommentben! 

#Jelena: ellene vagy mellette? A fiúk közül Niall, Harry, Louis vagy Liam girlök vagytok inkább? :)

A következő fejezetben ismét visszatér majd a szeretett Dylan is. ♥ 

A dalok, amikre számítsatok: 

Selena Gomez - Hit The Lights

Katy Perry - Teenage Dream

One Direction - 18

Kezdődhet a találgatás, puszi :) xx

U.i.: fejlécért köszönet Alexa McCartellnek :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése