2016. jún. 6.

4

- Ez most komoly, Justin? Miért kell elmennünk rá? – nézek a bátyámra fintorogva.

- Meghívott minket.

- És? Ki nem szarja le? Utáljuk őt. Elfelejtetted már, hogy évekig odáig voltál érte, ő pedig folyamatosan ignorált és mindenfélét kamuzott az újságoknak?

- Gig, a harag nem vezet sehová. Meghívott – elmegyünk. Ennyi. Nem olyan nagy dolog.

Félek, hogy J megint hamis reményeket ébreszt magában csak azért, mert Selena elhívott minket az egyik koncertjére. Nem lesz ennek jó vége. Sel rá se fog bagózni, aztán megint ápolgathatom a tesóm kicsi szívét. Mégis elindulunk, és kíváncsian várom, mi fog kisülni az egészből.

Helyet foglalunk a VIP szekcióban, így sajnos tökéletes rálátást kapunk a színpadra.

Kigyulladnak a fények, elkezd lüktetni a stadion és a levegőből egy hintán leszállítják Selenát. A gusztustalanul nyávogós hangjával rákezd a Come & Get It-re, én pedig úgy döntök, hogy a koncert végéig megpróbálok kizárni mindent és csak relaxálni.


Justin álmodozó tekintettel néz felfelé. Annyira tudtam, hogy ez lesz. Már a vége felé jár az előadás, mikor valami egészen különösre leszek figyelmes.

- A mai show-ra különleges vendégeket tartogattam a számotokra – mosolyog ránk Selena, én pedig értetlenül bámulok vissza – Remélem most örültök, mert Gigi és Justin Bieber foglal helyet a széksorok között.

Az utolsó néhány szót már kiabálja, mire a közönség ujjongásba kezd. Még mindig nem értem, mi folyik itt, és kezdek egyre idegesebb lenni, mert a bátyám mindent tudó mosollyal nézi tovább a lányt. 

- És ez még nem minden, Justin egy extra produkcióval készült nekünk mára.

Mi?! Felháborodva néznék a testvéremre, de ő már fent puszilja a nőt, akihez évekig érzelmek fűzték, és aki annyira megutáltatta magát vele (tudomásom szerint), hogy még egy Love Yourself című dalt is írt róla. Legalábbis én ezt hittem, de nyilvánvalóan nagyon lemaradhattam, mert a tesóm, akiről azt hittem mindent tudok, most a színpadon szerenádozik Selena Gomeznek a One Less Lonely Girl-el, amit még az első szerelmének szánt.



Undorodva sietek ki az épületből, és nem érdekelnek a fotósok és riporterek, akik holnap már biztosan címlapra hozzák ezt a jelenetet.

Átverve érzem magam, és szégyenkezve, a bátyám hülyesége miatt. A hátsó ajtó mellett a statisztáktól kérek egy szál cigit és idegességemben rágyújtok. Nem dohányzok, nem is szoktam soha, csak ilyen alkalmanként. Egy évben maximum kétszer-háromszor. Meghallom a tapsot, ezek szerint vége a műsornak. Justinnak már biztosan feltűnt, hogy nem ülök a helyemen. Eddig tuti nem, hiszen lefoglalta valami más. Vagyis valaki.

Eltaposom a bagót, és előre megyek a főajtóhoz.


Justin szemszöge

Tudtam, hogy Gig ki fog akadni, végül is jogosan. De már hetek óta randizgatok Sellel, és eddig nem tudtam, hogy közöljem vele. Mondjuk, valószínűleg nem így kellett volna.

- Hé, bébi, maradj itt, megkeresem a húgom – nyomok egy puszit a halántékára.

- Veled megyek. Ha Gigi tényleg kész van, ott akarok lenni és hallani akarom a véleményét.

Ennél rosszabb ötlet a világon nem létezik most.

- Nézd, értékelem, de nem hiszem, hogy jönnöd kéne...

De akkor már késő, megpillantom Gig-et közeledni felénk.

- Hogy tehetted?! Te normális vagy? Vele? – ordítja a fejemre – És volt képed még el is titkolni előlem és így a tudtomra adni? Azok után, amiket csinált veled.

Nem bírom, hogy Selena hallja ezeket, miközben Gigi undorodva néz rá.

- Ez már más helyzet. Pontosabban... sokat változott ez az egész. Mi már találkozgatunk egy ideje, és...

- Találkozgattok?!

Ekkor megcsap a lehelete, és én is legalább annyira dühös leszek, mint ő.

- Te cigiztél? – nézek rá kérdőn.

- Igen, J, képzeld, elszívtam egy szálat, de én legalább megmondom. Veled ellentétben ugyanis, én nem titkolózom. Főleg nem ilyenekkel. És te pedig... - fordul oda a barátnőmhöz – gusztustalan vagy. Nem szégyelled magad, most komolyan? Azok után, amiket csináltál vele. Tönkretetted az érzelmi világát a visszautasításoddal és az álcával, amit a papparazziknak mutattál. Ezek után van képed összejönni vele?

- Elég! – Hallgattatom el a testvérem. Tudom, hogy most utál, de nincs joga Sellel így beszélni. Na jó, talán van, de nem akarom tovább hallgatni. Az egyetlen szerelmemnek már potyognak a könnyei, és nem láthatják így. Én sem akarom így látni.

- Mi most elmegyünk – mondom nyugodtan – Hívok neked egy taxit.

Látom Gigin, hogy nehezére esik nem megszólalni, de most az egyszer csendben marad, amiért ezek után is hálás vagyok neki.

Selenával beülünk a limójába, és elmegyünk hozzájuk. Ő lemondja az After partit, ami miatt még vívtunk egy szócsatát. Nem akartam, hogy a húgom tönkretegye az estéjét, de már késő. Még mindig sír, és nem tudom, hogyan nyugtathatnám meg.

- Bébi, nézz rám – emelem meg az állát – Meg fog békélni. Tudom, hogy megfog. Kérlek, nyugodj meg. Én itt vagyok. Veled.

- Gyűlöl engem, Justin. És igazából nem is csodálom. Nem mondott butaságokat. Nem érdemellek meg.

- Hagyd ezt abba. Tudod mit? Ez az egész nem számít. Mert szeretlek. Ez az igazság, és ezt nem veheti el tőlünk senki.

   

Most először mondtam neki, hogy szeretem, és nem várom el, hogy azonnal viszonozza. Ez a kapcsolat teljesen más, mint az átlag embereknél. De nem baj. Mert boldogok vagyunk együtt, és azok is leszünk.

.

.

.

.

.

.

.

Ahogy ígértem, itt a két rész egyszerre :)

Írjátok meg véleményeteket kommentben és szavazzatok!:)))

#Jelena - ellene vagy mellette? :)

A következő részről annyit súghatok, hogy #Elounor jelentős szerepet kap majd benne :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése