2016. jún. 6.

3.5

Bár fogalmam sem volt még a választott dalról, ezt nem köthettem Sandy orrára.

Egy óra múlva érkezik Cheryl, addig muszáj valamennyire haladnom, nem állhatok elé a semmivel. Utáltam ezt tenni, de tárcsáztam azt a számot, amiről legalább biztosan tudtam, hogy segítséggel szolgál majd. Persze a bátyám nem értette, miért van szükségem rá, de megadta, és néhány csörgés után fel is vette az illető.

- Igen? – szól bele Harry rekedtes hangon. Talán most keltettem volna fel?

- Szia, Harry. Gigi vagyok. Ne haragudj, hogy zavarlak, de segítségre lenne szükségem.

Szinte hallom, ahogy elgondolkodik, miért pont őt hívtam, de aztán válaszol.

- Persze, mármint, szívesen, de miről lenne szó?

- Nos... hát tudod van a másik énekes lány... Sandy. És hamarabb lefoglalta azt a dalt, amit én szerettem volna. Így nekem nincs semmim, és nem akarom megint Demit és Chert zaklatni segítségért, Justin az új albumán dolgozik napi huszonnégyben, aztán te jutottál eszembe, a múltkori tanácsod után – hadarom zavartan.

- Hol vagy? Az X-factor házban?

Hallom, ahogy már öltözik és rendkívül hálás vagyok ezért.

- Igen. Ide tudnál jönni?

- Húsz perc és ott vagyok.

A húsz percet jó hallani, mert csak két órára kapja meg mindenki a termet és ugyebár Cheryl jön a második órában.

Amint Hazz megérkezik vissza kell fognom magam, hogy ne ugorjak a nyakába, ugyanis az elmúlt húsz percben (pontos volt) sem jutottam semmire. Leteszi a cuccát és üdvözöl.

- Szóval? Merre haladtál? – néz körül.

- Őszintén? Semerre. Egy helyben toporgok, mióta felhívtalak. A Hips Don't Liet választottam volna, az a legjobb Shakira dal és évek óta kívülről fújom, de Sandy már ráakasztotta a mocskos karmait – teljesen beleélem magam a történetbe, mikor látom, hogy Harry rajtam röhög – Nem vicces. Szóval... ötletek?

- Nem tudom. A Hips Don't Lie tényleg jó lett volna, mert az egy ikonikus dal. De ha az már nem fog tudni összejönni, akkor válassz valami hasonlót. Szerintem valami olyan legyen, ami már régi és legalább annyira ismert, mint a Sandyé – közben körbe-körbe járkál és a kezével is rásegít a magyarázásra – Figyelj, most beírom, hogy Shakira és kiválasztunk szépen egyet – veszi elő a telefonját, én pedig odamegyek hozzá.

Pont a háta mögött állok, így kicsit túlságosan közel kerülünk egymáshoz. Rám néz a válla fölött, én pedig lépek egyet hátra.

- Találtál valamit? – próbálok elvonatkoztatni az előbbi kínos momentumtól.

Harry leveszi rólam a tekintetét és megszólal.

- Megvan. Ez lesz a tökéletes: „Whenever, Wherever". Mit szólsz?

- Ez szuper. Nagyon jó. Ráadásul királyul meglehet hozzá csinálni a díszletet majd, meg a ruhám... Oké. Most pedig itt az ideje nekilátni a próbálásnak.

- Hé, Gigi, nem baj, ha ezen már nem veszek részt? Tudod ma este mi leszünk a sztárprodukció a srácokkal és meg kéne néznünk azt is – néz rám kérdően.

- Dehogy, persze, menj csak. És így is rengeteget segítettél, köszönöm szépen – mosolygok rá.

H elvigyorodik és mielőtt kimegy még odaszól.

- Egyébként remélem tudod, hogy a mai este első továbbjutója velünk fog duettezni – tudtam, de jó, hogy eszembe juttatta, mert teljesen elfelejtettem, hogy még a Kiss You-t is el kell próbálni, hátha én lennék az első.

- Igen, tudom. Ezért igyekszem annyira – vigyorgok vissza rá, majd kimegy a teremből és azonnal váltja is Cheryl.

Itt az idő, pillanatokon belül színpadra kell lépnem. Remekül összehozták a ruhám, levélhatású, hosszú zöld szoknyás készítményben vagyok. Sokkal jobb, hatásosabb az enyém, mint a Sandyé. Végül nem bánom, hogy ezzel a dallal kell kiállnom, szerintem sikerült kihoznunk belőle a maximumot. Bemondják a nevem, és míg az első kisfilmem lemegy, addig bekészülök. Várok, míg szétnyílik a fal, majd akkora show-t csinálok, mint eddig a műsorban még senki.


Nem volt hibátlan, és teljesen tiszta sem, de elég volt ahhoz, hogy megalapozza a hangulatot, mivel az én előadásom volt az első.

Cheryl elmondja, hogy büszke rám, a zsűri többi tagja megjegyzi a hamisságom, de összességében jó értékelést kaptam.

Hátramegyek a váróba, és rettegve várom a legnagyobb vetélytársam produkcióját. Sandy nem énekelt rosszul, de nem volt olyan bulis, mint az enyém. Utánunk még felmegy a többi ember is, és egyértelmű számomra, hogy a mai estét vagy én vittem, vagy egy lány együttes, akik a She Wolfot énekelték. Ők voltak még nagyon jók.

A műsorvezető pasi felmegy a színpadra és felkonferálja az első élő show sztárfellépőit, a One Directiont.




A műsor előtt még beszéltem pár szót a fiúkkal, és egyre jobban kedvelem őket. Ráadásul meglepetésemre Justin is eljött, és annyira megnyugtatott a jelenléte, ugyanakkor adott egy plusz megfelelési kényszert. Miután a srácok leénekelték, kihívnak mindenkit a mentorával együtt a közönség elé.

Jack, a bemondó fiú elárulja, hogy először nem sorrendben mondja a továbbjutókat, majd míg három ember marad, abból az egyikük a legtöbb szavazatot kapta, a másik kettő pedig a legkevesebbet, így nekik párbajozni kell. Elég nagy szívatás, hogy már csak hárman álltok majd, és nem tudhatod, hogy a legjobb voltál, vagy a legrosszabb. De hát így megy ez a popszakmában.

Jack még egyszer ismerteti, hogy a legelső bejutónak énekelnie kell Harryvel, Louval, Liammel és Niallel, én pedig remegő végtagokkal szorítom meg Cheryl kezét.

- A ma este tehát továbbjutott... Sandy Mason! – hát persze, hogy őt mondja először. Ki mást. Sandy azonnal a közös mentorunk nyakába ugrik és hátrarohan a váróba.

Még hat nevet hallok, és csak hárman állunk a színpadon. Elkezdek izzadni. Én is benne vagyok az utolsó háromban.

- Tehát eljött az egyik legfontosabb pillanat – köszörüli meg Jack a torkát a mikrofonba – Aki a mai este folyamán a legtöbb szavazatot kapta és megmenekül a párbajtól, illetve élőben énekelhet a One Directionnal, az nem más, mint...

Én. Én kell, hogy legyek. Nem párbajozhatok, vagy eshetek ki az első showból. Most nem.

- GIGI BIEBER! – hallom meg a nevem és kiabálva ugrálok a porondon.

Míg Jack beszél, gyorsan odamegyek az egyik párbajozó lányhoz, akivel egész jóban lettem, hogy sok sikert kívánjak neki, és hátraszaladok, hogy együtt mehessek ki a One D-vel a Kiss You-ra.


A srácok elkezdik, s később én is beszállok hozzájuk

„Oh, baby, baby, don't you know you got what I need
Looking so good from your head to your feet
Come on come over here, over here
Come on come over here, yeah"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése