2016. jún. 6.

2.5



Gigi szemszöge

Még néhány perc és megtudjuk, bejutottam-e a zsűri házába. Már mondták a neveket, felsorakoztunk a színpadra és ott várjuk, mi, lányok, hogy ki volt elég jó a továbbjutáshoz.

- Sandy Mason – mondják, majd kisétál az undok lány a válogatóról – Gratulálok, Sandy. Bent vagy.

Ms. Utálatos felugrik és természetesen túljátssza a hálálkodó szerepét.

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem érdekel, hogy itt pörög még mindig, mint egy búgócsiga, de az most jobban aggaszt, hogy már csak két hely van. Be kell jutnom. Muszáj. Idén Cheryl a lányok mentora, tehát ő hirdeti ki a szerencséseket.

- Az utolsó előtti név következik – néz körül jelentőségteljesen – Gigi Bieber. Gratulálok.

Ez az! Megcsináltam! Én is nekikezdek a hálálkodásnak, majd kirohanok a színpadról és azonnal tárcsázom Demi számát.

- Gratulálok, kislány. Úgy tűnik találkozunk még – szól oda bunkón Sandy, majd elsétál mellettem. Most aztán tényleg vissza akartam neki szólni, de közben felvették a telefont. Elmesélem barátnőmnek a jó hírt, ő továbbadja Chernek és együtt ujjongunk.

Egy hét múlva a szereplésem van, úgyhogy másnap el is kezdek gyakorolni. A közös próbatermünket most én kaptam meg, két órára, szóval a zongorának támaszkodva válogatok a kották közül. A hely egyébként nagyon jól néz ki, olyan, mint egy táncterem, 2 oldalt faltól falig tükrök és az egyik sarokban egy zongora.

Ahogy elkezdek örülni annak, hogy megtaláltam a dalomat, bekopog valaki az ajtón.

- Zavarok? – Nézek hátra és megpillantom Harry Stylest.

- Dehogy, gyere csak. Dalt válogatok. Pontosabban, azt hiszem, már megtaláltam – tanulmányozom a kottát, majd odanyújtom Harrynek.

- Love On Top? – húzza fel a szemöldökét és szinte már gúnyosan kételkedve néz rám.

- El tudom énekelni! – háborodok fel talán túlságosan is.

- Akkor lássuk – villantja rám ördögi mosolyát.

- Mi? Nem. Még egyszer sem néztem bele, csak most döntöttem el, hogy ez lesz, és...

De ekkor már Harry a hangfalakat szereli, amiből elkezdődik Beyoncé Love On Top-ja.


Igyekszem magabiztosságot sugározni, miközben éneklem, de megijeszt, hogy még most csinálom először.

„Honey, honey
I can see the stars all the way from here
Can't you see the glow on the window pane?
I can feel the sun whenever you're near
Every time you touch me I just melt away"

A refrén utáni résznél Harryre nézek és várom, hogy most ő mutassa meg magát. Elfogadja a kihívást és elénekli a következő részt.

„Baby, Baby
I can hear the wind whipping past my face.
As we dance the night away.
Boy your lips taste like a night of champagne.
As I kiss you again, and again, and again and again."

A második refrén már duóban megy, közben keringünk a zongora körül, és meg kell, hogy mondjam, remekül szólunk együtt. A hangunk tökéletesen kiegészíti egymást.

„'Cause you're the one that I love.
Baby you're the one that I need.
You're the only one I see.
Baby, baby, it's you.
You're the one that gives your all.
You're the one I always call.
When I need you everything stops.
Finally you put my love on top"

Vége a zenének, elhallgat a hangszóró. Harry komoran, sötét tekintettel néz rám.

- Nem ezt kéne énekelned.

Nem értem mi baja, és mitől lett hirtelen ilyen mogorva.

- Miért? – nézek vissza értetlenül.

- Ez egy ütős szám, ami ráadásul a duettes adásba is jól szólhat. Tartogasd oda – vágja hozzám a szavakat, majd kisétál a teremből köszönés nélkül.

Teljesen összezavar a viselkedésével, de talán igaza van és hallgatnom kéne rá. Szóval nekilátok ismét a dalkeresésnek.

Eleanor szemszöge

Ma el kell mondanom Louisnak. Mindenképpen beszélnem kell vele, de nagyon félek attól, hogy mit fog reagálni. A karrierje csúcsán van, és olyan fiatalok vagyunk mindketten. Ésszerű lenne, hogy elvetessük a babát, de a szívem húz a megtartása felé. Már voltam orvosnál is, a teszt nem hazudott, és úgy néz ki, egyelőre minden rendben van. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez nem tölt el boldogsággal.

Úgy döntöttem, eljövök hozzájuk a próbára és majd miután végeztek félrehívom. Ahogy bemegyek az óriás épületbe meghallom a Night Changes kezdősorát.



Elbűvölve nézem és hallgatom, Lout, a leendő gyermekem apját. Te jó ég, hogy gondolhatok ilyet? Hiszen nem is biztos, hogy megtartjuk. Sőt, valószínűleg nem fogjuk.

„Chasing it tonight,
Doubts are running 'round her head
He's waiting, hides behind a cigarette
Heart is beating loud, and she doesn't want it to stop"

Louis észrevesz a széksorok között és rám nézve énekel tovább. Nagyon szeretem. Elmondhatatlanul szeretem, de rettegek a reakciójától.

„It will never change, baby
It will never change me and you"

A dalnak vége szakad, én pedig bátortalanul megyek oda hozzá.

- Szia, kicsim, mizu? – Nyom egy csókot az arcomra – Hogyhogy itt vagy?

- Csak hiányoztál – mosolygok rá.

- De édi vagy. Elmegyünk este valahova? Vagy megnézünk egy filmet?

- Igen, az jó lesz. Ne haragudj, de mennem kell, csak pont erre van dolgok és gondoltam benézek – beszélek összevissza – tudod... hívtak erre fotózásra, na, és hát tudod hogy megy ez..

- Fura vagy – nevet rám – de így szeretlek.

Azzal megcsókol, én pedig gyáván cammogok ki a stadion épületéből.

Gigi szemszöge

Eljött a nagy nap. Ma derül ki, hogy van-e helyem az élő adásba, vagy az álmomnak itt lőttek.

Végül a Girl On Fire című számot választottam Alicia Keystől, akusztikus verzióban, természetesen. Cheryl ott ül egy fehér kanapén, és kedvesen mosolyog rám.

- Szia, Gigi. Hogy vagy ma?

- Izgulok. De jól vagyok – mosolygok rá vissza.

- Felesleges izgulnod. Bízom benned. Mehet.

Ránézek a mellettem ülő zongoristára és egy apó bólintással jelzem neki, hogy kezdhetjük.



Nem voltam rossz, de aggódom, hogy nem is elég jó. Persze utánam rögtön Sandy tipeg be tűsarkakon, én meg olyan gyorsan húzok el a nappaliból amilyen gyorsan csak tudok. Nincs most rá szükségem, hogy az ő produkciója felhergeljen. Ha bejutok, ha nem, holnap úgyis kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése