2016. máj. 1.

1.5


Végre megbékéltem az ötlettel, hogy ünnepeljük meg a bejutásom. J kitalálta, hogy medencés bulit szervez. Persze egyből felírt a meghívottak listájára mindenkit, akivel szerinte jó, ha találkozok. Mondanom sem kell, 60%-át áthúztam. Még mindig tartom magam ahhoz, hogy nem rajta keresztül szeretnék híressé válni.
Már csak annyi a gond, hogy fogalmam sincs mit vegyek fel. Mármint a fürdőruhám persze megvan, de kigórtam az összes ruhám a szekrényemből és semmi használhatót nem találtam. Itt ülök a kupac tetején tanácstalanul.
- Segítség kéne? – hallom meg az ismerős, szeretett hangot.
- Demi! – pillantom meg a legjobb barátnőm és a nyakába vetem magam – mit képzelsz te, hogy bekerülsz az X-factor top ötven énekese közé és csak egy sms-ben közlöd velem? Máris elszálltál, öcskös?
- Mondtam már, hogy imádom a stílusod? – vigyorgok rá boldogan.
- Hmmm... számtalanszor. De nem unom meg hallani.
Demz még beszól párat és nevetgélünk egy darabig, aztán segít kiválasztani egy kék ruhát fekete balerinacipővel. Addig sminkelünk és szelfizgetünk, hogy megérkeznek a vendégek.
Ahogy kimegyek egyből megbánom, hogy megengedtem a partit. Rengetegen eljöttek, igazi tömeg van a kinti medencénél. A medencével szemben egy színpad foglal helyet, ahol már a hangosítást állítják. Meglátom Niallt, Liamet, Louist és Harryt és odaintek nekik.
A bátyám megy fel a színpadra és köszönt mindenkit.
- Akkor indulhat a buli, emberek? Szedjük szét ezt az udvart ma! A színpadon Nicki Minaaaaj!
Valahogy sejtettem, hogy ez lesz, és Justin hatalmas felhajtást csinál. De már késő, a hangszórókból felhangzik a Beauty And A Beat.



„Yeah, Young Money, Nicki Minaj, Justin
Show you off, tonight I wanna show you off 
What you got, a billion could've never bought"

Megyek és keresek valamit inni, de amint meglátom az italos asztalt földbe gyökerezik a lábam. Dylan O'Brien áll az italos üvegek mellett és kedves arccal nézi a tömeget.
Oké, Gigi, szedd össze magad és indulj el.
- Szia – mosolygok rá és igyekszem fesztelennek tűnni.
- Szia, te vagy az ünnepelt, nem igaz? JB tesója – mosolyog vissza.
- Igen, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem én akartam a ma estét, csak nehezen mondok nemet a bátyámnak. Ő az alfa nálunk.
Basszus, komolyan ezt mondtam? Lehet ennél cikibbnek lenni?
Úgy tűnik Dylant szórakoztatja az kínosságom és jót nevet a béna poénomon.
- Jó tudni, hogy a Bieber – lánynak is van humorérzéke.
Még beszélgetünk kicsit és próbálok nem beégni többször, mikor az én imádott testvérkém beleszól a mikrofonba.
- Tehát, mint tudjátok ma este az egyetlen kishúgom továbbjutását ünnepeljük, úgyhogy készültem valamivel. Gigi, gyere fel a színpadra, légy szíves.
Sajnálkozva nézek Dylanre és fejben legalább kétszázszor elátkozom a bátyám, de elsétálok hozzá.
- Gig, itt az ideje megmutatni, mit tudsz. Csináljunk egy show-t, ahogy az nálunk illik.
Mi? Ezt nem gondolhatja komolyan. Én nem készültem semmivel. Sőt, be sem vagyok énekelve. Már éppen elkezdeném J leszidását, mikor elindul a közös kedvenc számunk, a Love Me.



„My friends say I'm a fool to think
That you're the one for me
I guess I'm just a sucker for love
Cause honestly the truth is that
You know I'm never leaving
Cause you're my angel sent from above"

Justin várakozóan néz rám, én pedig belekezdek az éneklésbe.

„Baby you can do no wrong
My money is yours
Give you little more because I love you, love you
With me, girl, is where you belong
Just stay right here
I promise my dear I'll put nothing above you, above you"

A refrént már közösen nyomjuk, utána pedig egymást kiegészítve. Le sem tagadhatnánk, hogy testvérek vagyunk.

„Love me, Love me
Say that you love me
Fool me, fool me
Oh how you do me
Kiss me, kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you (love me)
Love me, love me
Say that you love me
Fool me, fool me
Oh how you do me
Kiss me, kiss me
Say that you miss me
Tell me what I wanna hear
Tell me you love me"

Mit ne mondjak, elég jól sikerült a szám és láthatóan a medencézőknek is tetszett. Végül, nem is sült ez el olyan rosszul, mint amennyire hittem.
- Köszönjük a tapsot, srácok, nagyszerűek vagytok! Most pedig következnek a mai este utolsó fellépői. Ujjongjatok, mert itt a One Direction!



Fogalmam sem volt róla, hogy fel is fognak lépni, ráadásul imádom ezt a számukat. A tesóm kitett magáért, el kell ismernem.
- Nagy voltál, alig várom, hogy nyomhassam rád az sms-eket megállás nélkül – jön oda Dylan mosolyogva, én pedig már alig állok a lábamon a bókjától.
- Köszönöm, de tudod, nem olyan nagy szám, gyerekkorunk óta éneklünk együtt Justinnal.
- Ne szerénykedj már, basszus, épp dicsérlek.
Felnevetek, aztán megtapsolom a 1D-t, mikor vége a daluknak.
- Hé, mennem kell, mert holnap forgatásunk van és aludnom is kéne, de megadhatnád a számod, hogy csináljunk egyszer valamit.
Ez már túl sok nekem, nem tudom elhinni! Dylan O'Brien, a sztárszerelmem épp most kérte el a számomat. Az ember azt hinné, hogy aki Justin Bieber kishúga ként nő fel, annak egy ilyen abszolút természetes. Aha. Hát nagyon nem.
Lediktálom Dylannek a számomat, aztán elköszönünk.
- VÍZIBOMBAAAAA! – kiálltja valaki, talán Niall, majd egyszer csak két erős kart érzek magam körül és már a vízben eszmélek fel.
- Nagyon vicces, fiúk.
Kikászálódok a vízből és úgy vagyok vele, hogy most már a ruhámnak mindegy. Ledobom és maradok fürdőruhában. Harryt látom magam előtt. Basszus, most olyan, mintha neki vetkőztem volna így, hogy itt ál alig néhány centire előttem.
Ég az arcom, alig merek ránézni és ravasz vigyort látok az arcán.
- Hmm. Tetszik. Mármint a fürdőruha.
Rám villantja még egyszer sunyi mosolyát és elsétál, mielőtt bármit mondhatnék.
.
.
.
.
.
.
.
.
Szóóóóóval gyerekek, itt a második fejezet. Pontosabban a másfeledik. Eddig hogy tetszik? Írjatok kommenteket és szavazzatok. :)
Elkezdtetek már shippelni?  Gylan (Gigi + Dylan) or Higi (Harry + Gigi)? Várom a véleményeket kommentben! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése